Dessa frågor bör alla bröllopsfotografer kunna svara på

Som fotografer tenderar många av oss att vara säkra på vår skicklighet bakom en kamera. Vi vet hur vi använder vårt ljus, hur vi väljer den bästa linsen för situationen, hur man ramar in motivet o.s.v. Men gång på gång hör jag fotografer som kämpar med företagsdelen av yrket. Du måste kunna möta potentiella kunder på ett trevligt men säljande sätt. Det finns få regler för hur ett bröllopsmöte ska gå till, så du kan känna dig fri att göra det som passar dig bäst.

Men det som du måste förbereda dig på är att svara på de frågor som dina par kan komma att ställa. De förväntar sig att lämna mötet med en bra bild av hur din bildstil är, hur dina paket ser ut och hur du är som person.

Här är 8 frågor som du bör ha koll på och kunna svara på, på ett självsäkert och tryggt sätt.


1. Hur skulle du beskriva din fotografistil?

Detta kan lätt bli lite luddigt för “vanliga” människor men fundera i alla fall på om du ha en mörk eller ljus stil, färg eller svart-vitt, pastelligt eller matt. Fundera även över om du föredrar att vara en fluga på väggen eller vill ha lite mer uppstyrda porträttbilder.

2. Kan vi få se ett helt galleri från ett bröllop?

Såklart så lägger vi upp våra bästa bilder på hemsida och sociala medier. Det är antaligen också det som dina par har sett och gillar för ett första möte. Men du bör kunna visa upp ett helt galleri från ett bröllop (anpassat efter hur många timmar du nu erbjuder). Detta ger en ärlig bild av din bildstil och kunnighet och dina par ser att du inte bara har några tokfina lyckträffar utan håller kvalité genom hela uppdraget.

3. Vilken typ av redigering/efterarbete ingår?

Detta kanske egentligen mer hör till avtalet i ett senare steg men kan vara bra att nämna på ett första möte. Ingår det avancerad retuschering i ditt efterarbete? Eller “vanlig” redigering såsom exponering, färger, kontrast m.m. Detta framförallt för att du ska undvika att behöva redigera bort/till kilon, ändra hårfärg eller redigera in arga dinosaurier i alla porträttbilder (…som sagt om detta nu inte är något som du erbjuder).

4. Hur länge efter bröllopet får vi bilderna?

En enkel fråga med ett enkelt svar. Meddela helt enkelt hur lång tid ditt efterarbete tar. Får de någon sneak-peek innan fullständig leverans? TIPS! Säg hellre en lång tid och överraska med att ha det klart tidigare, än tvärtom.

5. Vad ingår i dina paket?

Okej, viktigt att vara sjukt tydlig för att undvika missförstånd. Antal timmar, antal bilder, eventuella produkter, körersättning, reseersättning o.s.v. Finns det möjlighet för paren att ändra i något paket? Lägga till eller ta bort?

6. Kan vi få se ett kontrakt?

Ett kontrakt eller bröllopsavtal är en säkert för både dig och paret. Det är viktigt att ha allting ni har kommit överens om nerskrivet OCH godkänt av er alla för att kunna fall tillbaka på om något skulle bli tokigt under resan. Att ta med en kopia på ett kontrakt vid bröllopsmötet är ingen dum idé. Detta stärker också din professionalitet.

7. Vad händer om du blir sjuk eller skadar dig?

Ja, en rimlig oro från paret kan ju vara om du skulle skada dig eller bli sjuk. Hur ser policyn ut i sådana fall? Har du någon kollega som kan hoppa in med kort varsel? Vad händer med betalningen?

8. Har du extrakamera med dig?

Okej, paren kanske inte ställer frågan precis såhär men kan absolut ha undringar om “något skulle gå isönder på bröllopsdagen”. Även frågor om back-up efteråt kan dyka upp. Var beredd på att berätta om dina rutiner för detta.


VI VILL VISA DINA BILDER 

Det kommer fortsatt att bli mer tips och inspiration här på bloggen och i samband med det skulle vi såklart vilja ge dig lite stjärnglans! 

Är du intresserad av att få dina bilder publicerade här på bloggen tillsammans med våra tips/inspirations-inlägg? Det kan vara från vilken typ av fotografering som helst – nyfödd, familj, kärleksporträtt, bröllop, gravid (självklart är bilder på produkter som kommer från oss också varmt välkomna) o.s.v. 

För att ansöka, gör såhär:
– Välj ut 15-30 st bilder från en fotografering som representerar dig och som du är nöjd med. Blanda gärna mellan både stående och liggande bilder. 

– Skicka bilderna till oss via t.ex. WeTransfer eller en Dropboxmapp (info@printsandboxes.se)

– Skriv gärna en kort presentation om dig och/eller den specifika fotograferingen och länkar till din hemsida samt sociala medier. Heter ditt företag något annat än vad du heter så skriv också med ditt för- och efternamn. 

– Tror vi att dina bilder passar i ett inlägg här på bloggen framöver så använder vi dem här och du får ett mail om när inlägget dyker upp :-D. 

Det finstilta:
Genom att skicka in bilder till oss så godkänner du att de får visas på Prints and Boxes blogg samt inlägg på Instagram för att uppmärksamma det. 
Det kommer stå tydligt att det är du som är fotograf och det kommer vara länkat till din hemsida och sociala medier. Bilderna kommer INTE att användas i några andra sammanhang utan särskild överenskommelse.


Blogginlägg fritt översatt från http://www.melissajill.com
/Lotta, Prints and Boxes

no comments
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

4 strategier för marknadsföring att införa NU!

Åhh, marknadsföring…! Så mycket det finns att säga och göra. Vissa älskar det medans andra tycker att det är det absolut svåraste i företaget. Tyvärr så kommer man ju inte ifrån det. Även företag som går jättebra och “rullar på” måste hela tiden ha en uppdaterad strategi för marknadsföring. Mycket handlar dock om att få in en rutin i arbetsflödet. Ta en titt på tipsen här nere.


1. Ha en stark signatur i slutet av dina mail

Signaturen på din e-post är ett bra ställe att marknadsföra din närvaro på andra plattformar – t.ex. Facebook eller Instagram.

Men lista inte bara dina länkar utan skriv något i stil med “För att se några av mina favoritbilder och häng med bakom kulisserna, följ mig på Instagram”.

Försök låta avslappnad och personlig och ge dem en anledning att kolla in dig på andra plattformar. Om det är en potentiell kund du har kontakt med så vill du såklart låta som någon som är lätt att arbeta med och samtidigt kunna visa upp dina bästa bilder. Chansen att hen bokar dig blir mycket större.

Och den bästa delen? E-postsignaturer är gratis, och när du har konfigurerat den första gången behöver du inte någonsin göra det igen. Ganska gött va?


2. Kontakta lokala företag med samma kundgrupp som du

Detta är en guldgruva att nå ut till nya kunder och personer som kanske inte hade hittat dig annars.

Tänk först på din nisch. I det här exemplet säger vi att det är barnfotografering. Tänk nu på din idealklient.

Det är mammor och pappor, eller hur? Tänk nu på var de gillar att handla. Om du har en barnklädesbutik för barn i din stad, finns det en god chans att din idealklient och klädbutikens ideala kund är en och samma person.

Så nu när du har tänkt på var din idealklient köper kläder till sina barn, vad nu? Lämna en bunt visitkort på disken i registret?

NEJ! Absolut så kan det vara det OCKSÅ men inte bara. Viktigt är att skapa en relation med butiksägaren. Detta kräver lite engagemang och tid, men är så värt det. Chansen är då mycket större att hen rekommenderar dig till sina kunder, och du vet väl att muntliga rekommendationer är en av den bästa marknadsföringen du kan få.

Tänk också på att din samarbetspartner måste få ut något av detta. Erbjud att ha en mini-session i butiken, ta personalporträtt, skapa en “What to wear”-guide med deras kläder o.s.v.

Vara kreativ och tänk utanför boxen. Möjligheterna är nästan oändliga – se bara till att du gör saker för dem också, annars kommer leverantören att känna sig utnyttjade och kommer att ge dig den dåliga typen av muntlig reklam. Och ingen vill ha det. Ingen.


3. Be dina kunder om en recension

Ok, jag såg just dig rulla ögonen och tänka, “Jag har försökt det tidigare och ingen gör det någonsin!” Jag hatar att berätta det, men det beror antagligen på att du gör det fel.

Skicka inte bara e-post till dem och be om några fina ord. Det fungerar inte. Du vet detta eftersom du har provat det. Ge dem istället en anledning till varför de ska göra det. Berätta för dem att du skapar deras blogginlägg som de kan dela med sina vänner och familj (eftersom de kommer att vilja visa upp det när det är klart) och för att göra det mer personligt vill du lägga in några citat från dem.

Och be dem inte bara att skriva “några rader” – de vet inte var de ska börja. Var specifik och led dem till de saker du vill att dem ska säga.

Jag gör detta genom att ställa några frågor, till exempel hur de kände sig under sessionen, vad deras favoritmoment var, om det var som dem hade tänkt (varför/varför inte) o.s.v. Detta kommer att göra dem glada att skriva något eftersom de vet att det är något som deras vänner och familj kommer att se.

Du kan göra allt i ett e-postmeddelande och innan deras blogginlägg kommer ut. Jag säger alltid till kunden att jag kommer att vänta med att posta blogginlägget tills jag får svaren tillbaka, vilket vanligtvis motiverar dem att göra det ganska snabbt för de är super super glada att dela inlägget och få alla att se det.

Bloggar du inte?
Inga problem, ge dem något annat som motiverar dem att svara. En liten gåva, antingen någon extra bild från sessionen eller t.ex. en liten print. Men det kan också vara en helt annan gåva. Kanske något lyxigt godis eller leksak till barnet.


4. Lär från någon som vet vad de gör

Det är en bra idé att prova ny marknadsföringstaktik, men det kan inte vara allt du gör. Det finns vissa marknadsföringsstrategier som används om och om igen eftersom de faktiskt fungerar. Att prova olika strategier tar mycket tid och energi men även pengar. Du behöver liksom inte uppfinna hjulet varje gång.

Det finns mycket information om marknadsföring för fotograf ute. Känner du dig dessutom trygg med att ta in information på engelska så öppnar dig en helt ny värld!

Googla på t.ex. “marketing tips for photographers”, “digital marketing” eller liknande.

Blogginlägg fritt översatt från https://colorvaleactions.com/.


VI VILL VISA DINA BILDER 

Det kommer fortsatt att bli mer tips och inspiration här på bloggen och i samband med det skulle vi såklart vilja ge dig lite stjärnglans! 

Är du intresserad av att få dina bilder publicerade här på bloggen tillsammans med våra tips/inspirations-inlägg? Det kan vara från vilken typ av fotografering som helst – nyfödd, familj, kärleksporträtt, bröllop, gravid (självklart är bilder på produkter som kommer från oss också varmt välkomna) o.s.v. 

För att ansöka, gör såhär:
– Välj ut 15-30 st bilder från en fotografering som representerar dig och som du är nöjd med. Blanda gärna mellan både stående och liggande bilder. 

– Skicka bilderna till oss via t.ex. WeTransfer eller en Dropboxmapp (info@printsandboxes.se)

– Skriv gärna en kort presentation om dig och/eller den specifika fotograferingen och länkar till din hemsida samt sociala medier. Heter ditt företag något annat än vad du heter så skriv också med ditt för- och efternamn. 

– Tror vi att dina bilder passar i ett inlägg här på bloggen framöver så använder vi dem här och du får ett mail om när inlägget dyker upp :-D. 

Det finstilta:
Genom att skicka in bilder till oss så godkänner du att de får visas på Prints and Boxes blogg samt inlägg på Instagram för att uppmärksamma det. 
Det kommer stå tydligt att det är du som är fotograf och det kommer vara länkat till din hemsida och sociala medier. Bilderna kommer INTE att användas i några andra sammanhang utan särskild överenskommelse.


/Lotta, Prints and Boxes

no comments
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

This is us!

Ja, här är vi, som står bakom Prints and Boxes!
Lotta och Johan, ett par sedan 2008 och gifta sedan 2018 (på självaste 10-årsdagen faktiskt…haha).

Läs mer om företaget och om oss genom att klicka här…


6 ROLIGA FAKTA OM OSS

Johan

  • Ingen äter så snabbt som Johan, han tuggar, sväljer och stoppar in ny mat samtidigt! ⁣⁣
  • Hans stora intresse är tropiska växter och i vardagsrummet har vi ett akvarium med en liiiten regnskog.
  • ⁣⁣Barfota är inget för denne herren, gärna har han både strumpor och skor även på stranden på sommaren. ⁣⁣

Lotta

  •  Till skillnad från Johan så äter Lotta väldigt långsamt, svårt att få i sig en macka på under 15 minuter…haha.
  •  Har sedan ett par månader tillbaka fått upp ögonen för makramé, och tycker att det är superkul!⁣⁣
  • ⁣⁣Lotta har jobbat heltid som fotograf sedan 2011, men på CV:t står även receptionist på bilskola, brevbärare och butikssäljare. ⁣

VI VILL VISA DINA BILDER 

Det kommer fortsatt att bli mer tips och inspiration här på bloggen och i samband med det skulle vi såklart vilja ge dig lite stjärnglans! 

Är du intresserad av att få dina bilder publicerade här på bloggen tillsammans med våra tips/inspirations-inlägg? Det kan vara från vilken typ av fotografering som helst – nyfödd, familj, kärleksporträtt, bröllop, gravid (självklart är bilder på produkter som kommer från oss också varmt välkomna) o.s.v. 

För att ansöka, gör såhär:
– Välj ut 15-30 st bilder från en fotografering som representerar dig och som du är nöjd med. Blanda gärna mellan både stående och liggande bilder. 

– Skicka bilderna till oss via t.ex. WeTransfer eller en Dropboxmapp (info@printsandboxes.se)

– Skriv gärna en kort presentation om dig och/eller den specifika fotograferingen och länkar till din hemsida samt sociala medier. Heter ditt företag något annat än vad du heter så skriv också med ditt för- och efternamn. 

– Tror vi att dina bilder passar i ett inlägg här på bloggen framöver så använder vi dem här och du får ett mail om när inlägget dyker upp :-D. 

Det finstilta:
Genom att skicka in bilder till oss så godkänner du att de får visas på Prints and Boxes blogg samt inlägg på Instagram för att uppmärksamma det. 
Det kommer stå tydligt att det är du som är fotograf och det kommer vara länkat till din hemsida och sociala medier. Bilderna kommer INTE att användas i några andra sammanhang utan särskild överenskommelse.


Bröllopsbilderna…

…är tagna av Loke Roos. Ett helt självklart val när det var dags för vårt bröllop. Vi ville ha moody bilder som kändes som “konstverk”. Hellre färre riktigt bra porträtt än massor av dokumentation från dagen. Och det kunde inte blivit bättre, sååååå nöjda!

no comments
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

5 digitala produkter du kan sälja online

Vi vet att många har det kämpigt nu i Corona-tider. Framförallt bröllopsfotografer som lätt kan ha avbokningar på flera hundratusen kronor, men även inom andra fotogenres är det tufft.

Ett sätt att tjäna pengar, utan att behöva träffa någon, är att sälja olika typer av digitala produkter. Vi har här samlat 5 idéer på vad det kan vara. Och du, ge det lite tid att fundera på vad du kan erbjuda (för DU kan garanterat något som ingen annan kan och vill lära sig).


I detta inlägg ser du bilder från…

Karin Nygren, wohoo!!

“Nystartad fotograf som i många år jobbat med barn i vatten i bassäng. Nu tar hon  vattnet hem till sig och specialiserar sig på mjölkbad i sin fotografering. Hon finns i Sjuntorp utanför Trollhättan och fotograferar även barn och familjer utomhus.”

Du hittar mer från Karin (som dessutom har en alldeles nylanserad hemsida) här:
Hemsida http://www.karinnygren.se/
Instagram https://www.instagram.com/fotografkarinnygren/
Facebook https://www.facebook.com/fotografkarinnygren


1. E-böcker

E-böcker säljer som smör eftersom de är prisvärda ger en konkret lösning på ett specifikt problem, det går att nischa sig hur smalt som helst. Många e-böcker säljs för så lågt som 100 kr men självklart går det att ta mer betalt beroende på innehåll och expertis. Från någon hundring upp till 1000-lappen.

Det finns flera olika sidor där du kan sälja din e-bok och att de då tar ut en avgift per såld bok men vill du roffa åt dig hela förtjänsten själv så går det jättebra att sälja din bok via din hemsida. Det finns en uppsjö av olika plug-in till de flesta hemsideprogram där kunden kan köpa en digital produkt. Välj om du vill skicka en faktura manuellt eller ta betalt via någon betallösning.


2. Kurser online

Eftersom fler och fler människor jobbar hemifrån så är det också ytterst bekvämt att kolla på kurser online för att lära sig något nytt. Är din kurs bra gjord så betalar det sig också riktigt bra.

Och, precis som med e-böcker, så behöver du bara skapa materialet 1 gång för att sedan kunna sälja det många gånger och tjäna pengar på samma sak utan att behöva producera nytt, huuuur bra?!

En framgångsrik kurs tar upp ett problem som din målgrupp har OCH erbjuder en fungerande lösning på det. Du kan skapa ditt kursinnehåll i olika former såsom ljudfiler, videor och texter.

Det finns flera olika plattformar för att lansera din kurs men för att inte hänga upp dig på det och att din process avstannar så sälj det som en digital nedladdningsbar kurs, t.ex. som en .zip-fil eller ladda upp videor på lösenordsskyddade VIMEO-sidor. Gör det inte svårare än vad det är :-).


3. Actions/presets till PS och LR

Har du en grym redigering av dina bilder? Då är chansen stor att andra fotografer (eller fotointresserade) också tycker det och är villiga att köpa presets eller actions av dig.

Sätt upp en sida där du visar bilder före-och-efter och kanske en kort instruktionsvideo hur du laddar in dem i PS eller LR för att använda direkt.

4. Typsnitt

Detta kommer jag aldrig kunna sälja eftersom jag skriver som en kratta…haha. Just därför tycker jag lite extra mycket om “skrivstils”-typsnitt.

Har du en fin handstil? Skapa då ett typsnitt för försäljning. Tyvärr har jag dålig koll på hur det funkar rent praktiskt men googla på typ “create own font” eller liknande så hittar du guider.


5. Grafiskt material och mallar

Är du duktig på att skapa grafiskt material? Då är detta din guldgruva!

Du kan sälja allt från mallar till olika typer av välkomstguider och prislistor, ikoner till instagram highligts, mallar till insta storys, mallar till foldrar/visitkort/presentkort o.s.v.

När världen blir mer och mer visuell i sin marknadsföring så ökar också intresset och behovet av högkvalitativa sociala medier, Pinterest-grafik och mallar av olika slag.

Även olika typer av planeringsmaterial finns efterfrågan på. Som t.ex. snygga veckoplanerare, idéer till bloggämnen, olika listor m.m.

Fotoblock, hängande, 3 st 15×20 cm, läs mer här…

Vi vill visa dina bilder 

Det kommer fortsatt att bli mer tips och inspiration här på bloggen och i samband med det skulle vi såklart vilja ge dig lite stjärnglans! 

Är du intresserad av att få dina bilder publicerade här på bloggen tillsammans med våra tips/inspirations-inlägg? Det kan vara från vilken typ av fotografering som helst – nyfödd, familj, kärleksporträtt, bröllop, gravid (självklart är bilder på produkter som kommer från oss också varmt välkomna) o.s.v. 

För att ansöka, gör såhär:
– Välj ut 15-30 st bilder från en fotografering som representerar dig och som du är nöjd med. Blanda gärna mellan både stående och liggande bilder. 

– Skicka bilderna till oss via t.ex. WeTransfer eller en Dropboxmapp (info@printsandboxes.se)

– Skriv gärna en kort presentation om dig och/eller den specifika fotograferingen och länkar till din hemsida samt sociala medier. Heter ditt företag något annat än vad du heter så skriv också med ditt för- och efternamn. 

– Tror vi att dina bilder passar i ett inlägg här på bloggen framöver så använder vi dem här och du får ett mail om när inlägget dyker upp :-D. 

Det finstilta:
Genom att skicka in bilder till oss så godkänner du att de får visas på Prints and Boxes blogg samt inlägg på Instagram för att uppmärksamma det. 
Det kommer stå tydligt att det är du som är fotograf och det kommer vara länkat till din hemsida och sociala medier. Bilderna kommer INTE att användas i några andra sammanhang utan särskild överenskommelse.


/Lotta, Prints and Boxes

no comments
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

Svara på mail “like a boss”!

De allra flesta kontakter med kunder brukar starta med en förfrågan via mail (eller möjligtvis via ett DM på sociala medier), eller hur? Nu ska du på ett käckt, men samtidigt professionellt, sätt vinna deras hjärtan genom bara text. Detta kan vara svårt och lätt missuppfattas.

Därför har vi här nere samlat några bra tips för dig och med tyngdpunkt att välja rätt formuleringar och ordval för att få fram rätt känsla.


När det tagit lång tid för dig att svara

Ja, detta kan bero på flera saker. Kanske har du ett annat jobb också. Kanske vill du inte svara på helgen. Eller så är det helt enkelt så att du har massor av jobb och inte har hunnit kolla inkorgen på ett par dagar.

Du skriver: “Ursäkta för sent svar”
Skriv istället: “Tack för ditt tålamod”

Ditt schema spelar också roll

Ja, det är inte helt ovanligt att kunder förväntar sig att du sitter och väntar på just deras mail och att du ska släppa allt för att ge dem en ledig tid. Med detta svaret signalerar du också att du är mycket bokad och mer eftertraktad, vilket brukar vara en spark i baken för bokning.

Du skriver: “Vilken dag och tid funkar bäst för dig/er?”
Skriv istället: “Funkar det den X/X kl. 00.00?” (Föreslå 1 eller max 2 tider)

Du vet vad du sysslar med

Det kan handla om allt från tidsplanen på ett bröllop, vilka kläder som blir bäst på bild eller vilken tid/plats som ger bäst resultat. Var tydlig, men vänlig, i din kommunikation och lita på att DU kan. DU är proffset.

Du skriver: “Jag tror kanske att vi skulle…”
Skriv istället: “Det blir bäst om vi…”

Fattar du vad jag menar?

Ibland vill man bara ställa denna frågan, men det kanske inte låter så peppigt. Du har förklarat något om hur det funkar, plats för fotografering, tid o.s.v. och vill bara få ett okej att kunden hänger med.

Du skriver: “Jag hoppas att det låter vettigt?”
Skriv istället: “Har du några frågor så hjälper jag dig gärna att reda ut dem”

Var i hela friden är vi!?

Okej, du får förfrågningar, svarar på dem och sen – DÖTT! Vi vill ju gärna spika bokningen så fort som möjligt och sedan går det alltid att lösa små detaljer längs vägen. Var tydliig med redan från början (när du skriver förslag på datum/tid) att du håller denna tiden i X antal dagar, förslagsvis någonstans mellan 3-7 dagar beroende på vilken typ av fotografering det är.

Du skriver: “Jag ville bara höra av mig och…”
Skriv istället: “När kan jag förvänta mig en uppdatering från er?”

Jag gjorde ett litet misstag

Det händer, förr eller senare. Och det ÄR inte hela världen.

Du skriver: “Oh, jösses! Förlåt, helt mitt misstag! Jag glömde, ber verkligen om ursäkt”
Skriv istället: “Ah, bra uppmärksammat! Ny uppdaterad fil är bifogad, tack för att du påpekade detta”


VI VILL VISA DINA BILDER! 

Det kommer att bli mycket mer tips och inspiration här på bloggen och i samband med det skulle vi såklart vilja ge dig lite stjärnglans! 

Är du intresserad av att få dina bilder publicerade här på bloggen tillsammans med våra tips/inspirations-inlägg? Det kan vara från vilken typ av fotografering som helst – nyfödd, familj, kärleksporträtt, bröllop, gravid (självklart är bilder på produkter som kommer från oss också varmt välkomna) o.s.v. 

För att ansöka, gör såhär:
– Välj ut 15-30 st bilder från en fotografering som representerar dig och som du är nöjd med. Blanda gärna mellan både stående och liggande bilder. 

– Skicka bilderna till oss via t.ex. WeTransfer eller en Dropboxmapp (info@printsandboxes.se)

– Skriv gärna en kort presentation om dig och/eller den specifika fotograferingen och länkar till din hemsida samt sociala medier. Heter ditt företag något annat än vad du heter så skriv också med ditt för- och efternamn. 

– Tror vi att dina bilder passar i ett inlägg här på bloggen framöver så använder vi dem här och du får ett mail om när inlägget dyker upp :-D. 

Det finstilta:
Genom att skicka in bilder till oss så godkänner du att de får visas på Prints and Boxes blogg samt inlägg på Instagram för att uppmärksamma det. 
Det kommer stå tydligt att det är du som är fotograf och det kommer vara länkat till din hemsida och sociala medier. Bilderna kommer INTE att användas i några andra sammanhang utan särskild överenskommelse.


/Lotta, Prints and Boxes

no comments
Add a comment...

Your email is never published or shared. Required fields are marked *